NETX izdelava spletnih strani blog

5 psiholoških nasvetov za postavitev cene izdelkom

Vsi podjetniki ustvarjamo vrednost in poizkušamo v zameno dobiti denar. Vsako podjetje ima produkte ali storitve, ki jih trži. Pa veste kako postaviti ceno vašim produktom in storitvam? Preberite si 5 psiholoških strategij, ki vam bodo pomagale pri dvigu prodaje.

 


Znižanje leve številke

Zagotovo ste v trgovinah opazili, da večina izdelkov nima cene 5,00€ ampak 4,99€. Z znižanjem cene za 1 cent se leva številka iz 5 spusti na 4€ in tako naši možgani avtomatično dojemajo ceno veliko nižjo kot resnično je. Ta tehnika ne deluje pri znižanju cene iz 4,50€ na 4,49€ saj se leva številka ne spusti. Eksperiment narejen na univerzi v Chicagu je dokazal, da ta tehnika deluje. V trgovini so enak izdelek ocenili z 34$, 39$ in 44$. Največ ljudi je kupil izdelek s ceno 39$.

Prestižno ocenjevanje

Prestižno ocenjevanje je čisto nasprotje prve tehnike. S prestižnim ocenjevanjem vse cene kot je naprimer 99,99€ ocenimo na okroglih 100€. Take cene nam dajo “dober občutek”, bolj smo v njih prepričani in nakup se izvede zaradi tega dobrega občutka.

Dva za ceno enega

To tehniko vsi dobro poznamo. Plačajte 1 dobite 2, se glasi slogan številnih akcij. Celoten razlog zakaj, da ta tehnika deluje je pohlep. Čeprav brezplačnega izdelka na potrebujemo, opravimo nakup zaradi pohlepa. Ljudje na to tehniko ne padamo več in zato so trgovci ponudili nove, podobne:

  • Kupite 1 in na drugi izdelek prejmite 25% popusta
  • Kupite izdelek in prejmite 10€ bonusa pri naslednjem nakupu
  • Kupite 1 in prejmite 3 brezplačno.
Konkurenčno ocenjevanje

Konkurenčno ocenjevanje naj bi bila najbolj uspešna tehnika. Trgovci postavijo 3 podobne produkte in jih ocenijo z 59€, 89€ in 119€. Zadnji, najdražji produkt od teh treh deluje bolj kot pomoč drugemu izdelku za 89€ saj mu dviguje prodajo. Predstavljajte si, da v trgovini vidite samo dva izdelka, enega za 59€ in drugega za 89€. Nakup dražjega boste zagotovo težje opravili vendar, ko vidite, da obstaja še dražja opcija podobnega izdelka se vam zdi izdelek za 89€ sprejemljiv.

Prikaži prejšnjo ceno

Znižajte izdelku ceno in to stranki pokažite s spremembo barve nove cene, lepšo pisavo, velikostjo. Trgovci z namenom po znižanju prikažejo staro, višjo ceno saj jim to pomaga pri prodaji. Tudi, če je spust cene zelo nizek, poudarite staro ceno in kupcu dajte občutek dobrega nakupa.


Objavil: Luka Peteh


Leave a Reply