NETX izdelava spletnih strani blog

Kako napisati prodajni email

Najprej morate razumeti, da je e-mail, ki se pretvori v posel zelo težko napisati. Vedeti morate, da dobi vaša potencialna stranka dnevno več podobnih e-mailov, večino jih oseba ignorira in zbriše. Torej kako pisati e-mail, ki bo drugačen in, da boste prejeli odgovor?

Preberite si 4 nasvete kako bolj učinkovito pisati e-maile.


Vedno pišite e-mail z namenom

To je precej razumljivo. V primeru, da nimate namena s katerim pišete e-mail, ga preprosto ne pišite. Pošiljanje e-mailov samo zato, da jih pošiljate je lahko zelo slabo, saj s tem hitro pridete na »spam« listo osebe. Vedno imejte jasen namen zakaj pošiljate sporočilo: nova storitev, izboljšan produkt, posebna ponudba, nasveti in obvestila katera bodo zanimale vaše prejemnike.

Podajte vrednost že v “Zadevi” e-maila

Najboljši stavki za »Zadevo« v e-mailu so sestavljeni iz jasnih, močnih besed in ponujajo zanimivo obljubo. Izogibajte se »Zadev«, ki obljubljajo nekaj, ko pa oseba odpre e-mail prejme čisto nekaj drugega. Osredotočite se raje na personalizacijo vaše »Zadeve«, ki bo ciljala direktno na želje in potrebe prejemnika.

Torej »Zadeva« naj ponuja vrednost ali pa naj izpostavi problem katerega rešujete in ga predstavite v nadaljevanju e-maila. Preberite si par primerov dobrih »Zadev«.
Kako zgraditi neustavljivo podjetje.. Zdaj!
• 5 nujnih marketinških orodij za vas
• Vam je padla prodaja? Lahko vam pomagamo!

Izpostavite nekaj aktualnega

Danes je preprosto raziskati vaše stranke. V primeru, da pošiljate e-maile novim potencialnim strankam uporabite 15 minut za raziskavo preden pošljete sporočilo. Uporabite njihove FB, LinkedIn profil, spletne strani, googlajte jih in najdite vsaj eno specifično stvar za vsako osebo. Preglejte zgodovino poslovanja na bizi.si in preverite, kako podjetje posluje, kostumizirajte email samo za njih glede na to kaj ste našli.
Če ste na FB-ju zasledili, da je prejemnik emaila ravno zamenjal sedež podjetja in kupil večjo, lepšo poslovno stavbo uporabite ta podatek v emailu.

Primer:
” Pozdravljeni [ime stranke] !
Najprej bi Vam rad čestital ob selitvi v nov poslovni prostor na [ime ulice]… “

S tem boste personalizirali e-mail in tudi sporočili stranki, da ste si vzeli za njih čas in se o njih pozanimali. Tak pristop je unikaten in dokazano prejme več odgovorov kot pa značilno »spamanje« potencialnih strank.
Tudi, če pišete email osebi s katero ste že govorili naredite enako. Pozanimajte se kaj se je novega v življenju prejemnika zgodilo, ali pa se spomnite o čem sta nazadnje govorila.
Vse podrobnosti, ki se jih spomnete lahko uporabite zelo pozitivno, saj s tem pokažete, da ste investirali čas v odnos, ki si ga delite.

Zaključite z vprašanjem

Veliko e-mailov ostane brez odgovora preprosto zato, ker ne izrazite želje po odgovoru. S tem, da boste nakoncu e-maila postavili vprašanje, boste prejemnika motivirali, da na vprašanje odgovori. S tem bo tudi bolj aktivno razmišljal o temi o kateri ste mu pisali.
Prenehajte z preprostimi vprašanji: “Sporočite mi kaj si mislite o tem”, “Veselim se vašega odgovora”,.. Raje jim postavite enega od teh:
• Ali se sliši to kot dobra zadeva za vas?
• Bi bili zainteresirani se pogovoriti po telefonu?
• Želite delati skupaj na tem?
• Ali ima smisel urediti sestanek in debatirati o tem?


Objavil: Luka Peteh

Vir: Entrepreneur.com


Leave a Reply