Google Adwords

Google AdWords – Iskalno in prikazno omrežje

Ogromno podjetij za oglaševanje svojih izdelkov in storitev uporablja Google AdWords. V letu 2016 je podjetje Google z prodajo prostora za oglaševanje doseglo slabih 80 milijard $ prihodka.

Kaj vas bom naučil?

Predstavil vam bom kako delimo Google AdWords omrežje in pa kakšne oglase lahko potencialnim strankam prikazujemo na določenem omrežju.

Kaj sploh je Google omrežje?

Po domače povedano, Google omrežje je pojem, ki ga Google uporabja za prostore kjer se lahko vaši AdWords oglasi prikazujejo. V grobem delimo Google omrežje na dva različna omrežja, prikazno in pa iskalno. V nadaljevanju članka si preberite razlike med obema.

Google Adwords za prikazovanje svojih oglasov uporablja dve različni omrežji

  • Google iskalno omrežje (Google search network)
  • Google prikazno omrežje (Google display network)

Za lažjo predstavo si spodaj oglejte video posnetek “Kaj je Google Network”

Google iskalno omrežje

V Google iskalno omrežje spadajo priljubljeni oglasi, ki se prikazujejo ko vpišete v Google neko besedno zvezo. Google iskalno omrežje pa ne vsebuje le iskalnika, vanj uvrščamo tudi;

  • Google Maps
  • Google Shopping
  • Spletne strani, s katerimi ima Google pogodbo, da lahko na njihovih straneh prikazujejo vaše oglase.

Ti oglasi so sestavljeni iz besedila. Vsebujejo lahko dodatne povezave, ki vodijo na podstrani vašega spletnega mesta. V te oglase lahko dodate tudi kontaktne informacije v obliki povezave.

Google prikazno omrežje

V osnovi se prikazno omrežje od iskalnega razlikuje v tem kje se oglasi lahko prikazujejo in pa kako so oglasi sestavljeni. Pri iskalnem omrežju govorimo o oglasih, ki so sestavljeni iz besedila, na prikaznem omrežju pa ste lahko bolj kreativni in oglas sestavite iz slik in posnetkov.
Google prikazno omrežje vsebuje;

  • YouTube
  • Blogger
  • Gmail
  • Druge spletne strani, ki so partnerji Googla

Ti oglasi so sestavljeni iz slik in video posnetkov. Prikazno omrežje omogoča, da se vaš oglasni video posnetek predvaja pred posnetki na YouTubu.
Zagotovo vas večina pozna reklamo aplikacije Letgo, zato jo prikazujem spodaj kot primer.

Povzetek

Google Adwords ne ponuja le osnovnih besedilnih oglasov, ki se prikazujejo ko na Googlu iščemo po ključnih besedah. Prav prikazno omrežje nam omogoča ogromno dodatnih možnosti oglaševanja katere lahko izkoristite sebi v prid.

 

Potrebujete pomoč pri postavitvi AdWords oglasov?

Spodaj izpolnite formo in kontaktirali vas bomo v kratkem.

Luka Peteh,

Ustanovitelj podjetja NETX

+386 40 161 671
luka.peteh@netx.si