NETX izdelava spletnih strani blog

Poceni in učinkoviti marketinški nasveti

Trženje ali marketing je veda, ki definira ter raziskuje ciljne trge in uporabnike ter skuša z njimi vzpostavljati dobičkonosne odnose. Marketing je povezovanje proizvajalca, izdelka ali storitve z odjemalcem.


Raziščite vaš trg – Strošek 0 €

Več časa kot boste investirali v raziskovanje kdo je vaša idealna stranka, lažje se boste:
Natančno osredotočili na vrsto oglaševanja
• Izdelali oglaševalsko sporočilo ter z njim pritegnili pravilne stranke.
Za pomoč poglejte kako vaši konkurenti oglašujejo svoje podjetje. Konkurenta ne poizkušajte premagati na njegovem polju, ker boste najbrž izgubili. Predlagam vam, da v njegovem marketinškem nastopu najdite prostor za izboljšave ter nastopite z prednostjo.

E-mail oglaševanje – Strošek 20-50 € /mesec

Email oglaševanje je lahko zelo profitabilno za začetna podjetja saj deluje. Ne glede na velikost vaše organizacije oglaševalci pravijo, da ta vrsta oglaševanja prinaša največji dobiček na investicijo. Raziskava na spletni strani ExactTarget.com prikazuje, da je povprečno na vsak vložen € podjetje prejelo povračilo na investicijo v višini 44.25€
Ne samo, da je učinkovito ampak tudi želeno. V raziskavah je bilo dokazano, da večina potrošnikov priporoča za komunikacijski kanal ravno email.
Marketinški guruji pri MarketingProfs.com so delili podatke, da več kot 30% vseh potrošnikov izbere za komunikacijo email.

Prilagodite stran vašim strankam – Strošek 0 €

Čeprav veliko lastnikov majhnih podjetij pravi da je trženje od ust do ust njihova najbolša taktita, najverjetneje ne bi smela biti. Ko želi stranka nekaj kupiti jih gre 81% na splet pred obiskom fizične trgovine.
Tudi ko se potrošnik nagiba k nizko cenovnemu nakupu se pogosto odloči za brskanje po spletu kar kasneje vodi do odločitve kje bo kupila izdelek ali storitev. Potrebno je tudi investirati v spletno stran prijazno za mobilne naprave saj se veliko iskanja seli iz osebnih računalnikov na telefone in tablice.

Bodite strateško socialni – Strošek 40-70 € /mesec

Če vložite teh 40€ v reklame na socialnih omrežjih kot sta Facebook in LinkedIn lahko vašo znamko postavite pred oči vašim potencialnim strankam vsak mesec.
Tudi tako majhna investicija v oglaševanje na socialnih omrežjih lahko ustvari stotine novih sledilcev ter poveča vaš spletni promet, zavedanje vaše znamke ter ustvari dobiček
Pri teh oglasih je super to, da jim lahko usmerimo točno določenim ljudem glede na demografske specifikacije in tako preprosto dosežemo svojo idealno stranko.

Okrepite vašo ekipo – Strošek 0 €

Ideja o krepitvi partnerskih zvez z drugimi podjetniki in podjetji je lahko pozitivna za obe stranki. Oglaševanje spletne strani vašega poslovnega partnerja in obratno lahko prinese veliko dobrega, če se podjetja ukvarjajo s podobnimi dejavnostmi.
Izmenjavanje kontakov pomaga pri večanju baze vsakega posameznika kar je v solo izvedbi zelo dolgotrajen postopek.


Objavil: Luka Peteh

Vir: Entrepreneur.com


Leave a Reply